سلام از چندماهگی بچه رو میزارن داخل روروئک

۴ پاسخ

فک کنم ۶ ماهگی

چون‌ روروئک‌ ضرر داره من واکر دارم با اون راه میبرمش
از وقتی ک‌بتونه حایی رو بگیره بلند بشه

روروئک تقریبا منسوخ شده بازم از چند نفر بپرس من میخوام واکر بگیرم

از وقتی بتونه وایسه

سوال های مرتبط

مامان مامان یاراخانوم مامان مامان یاراخانوم ۸ ماهگی
مامان فرهان💙 مامان فرهان💙 ۱۰ ماهگی
مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی
مامان ✨️delin🐥 مامان ✨️delin🐥 ۱۳ ماهگی