۸ پاسخ

حتما ژن چاقی نداره دختر خیلی هم خوبه هم قدش هم وزنش😍

حتما تحرکش زیاده شیطونه

والا منم بردم بهداشت یه پسر بچه هم بود ۱۰ کیلو بود از پسر من تپلی تر دیده میشد درحالیکه پسر من ۱۲ کیلوعه ولی لاغر دیده میشه در هر صورت الهی همیشه سلامت باشن خودتو درگیر وزن نکن

اوکی مرسی گلم

عالیه نگران نباش
الان که بزرگتر شده اگر دوست داری تپلی بشه دفعات غذاشو زیاد کن ولی حجم کم
مثلا ناهارشو نصف کن دوبار بده
میان وعده میوه مثل موز یا انبه رو با خامه قاطی کن بذار خنک شه تو یخچال بده
الانم هوا گرمه بچه ها خوراکی های خنک دوست دارن
کاچی هم خیلی خوبه یه پیاله کوچیک بعد صبحانه یا به عنوان عصرانه

خوبه که عزیزم
اگه رو‌ نمودار باشه مشکلی ندارع ک گلم

سلام دوست عزیزم🌷
اگه دوست داری عکس‌هاتون خاص‌تر و قشنگ‌تر بشه، ما کنارتونیم 💖
📸 طراحی و ادیت حرفه‌ای عکس 🎈 ماهگرد و بارداری و تولد 🌹 یادبود و مناسبت‌ها ✨ با سلیقه شما و تحویل سریع
کافیه عکستون رو برامون بفرستید تا یه خاطره ماندگار براتون بسازیم 🥰 📩 منتظر پیام‌هاتون هستیم.


با ❌۵۰ درصد ❌ تخفیف ویژه
کانال روبیکا


فقط و فقط ۵۰ هزهر تومان
@qabenoo

رو نمودار سبز نبود

سوال های مرتبط