یعنی از سه هفته دیگ هر لحظه باید منتظر زایمان باشم 😭؟؟

۵ پاسخ

آره من الان منتظرم 🥲

اره کاش من برسم به هفته شما 🥺🥺🥺🥴

آره خوش به حالت..کاش من زودتربرسم.

گریه ات از سر شادی یا ترس؟

از ۳۷ هفته دیگه باید منتظر بمونی

سوال های مرتبط

مامان آیماه💕 مامان آیماه💕 ۱۳ ماهگی