برای زایمان در ابهر کدوم بیمارستان خوبه؟؟؟؟

۲ پاسخ

منمم موندم کدوم برم
هرکی یه چیز میگ
خیلیا میگن امید خوبه

طبیعی یا سزارین؟منم صب سوال کردم بیشتر از امید راضی بودن میگن خدمه وپرستارای الغدیربداخلاق بودن

سوال های مرتبط

مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی
مامان علیرضا مامان علیرضا روزهای ابتدایی تولد