۷ پاسخ

امام رضا باید پرونده داشته باشی برای سزارین

من سزارین اولم تهران بود ولی سزارین دومم افتاد قم پیش دکتر زینب شهبانی رفتم بیمارستان ولیعصر سزارین انجام میدم اطرافیانم ک رفتن ولیعصر زایمان کردن خیلی تعریف کردن گفتن خیلی رسیدگی می کنن

من خیلی از آشناها شنیدم بیمارستان امام رضا خوبه میرم اونجا

من می‌خوام برم بیمارستان امام رضا خیلی تعریفش رو شنیدم برای طبیعی
برای سزارین هم میگن دکتراش خوبن البته باید پرونده اونجا داشته باشی برای سزارین

من میرم مهدیه و طبیعی زایمان میکنم

منک کلا یه بار بیمارستان تو شهرمون هست انتخابی ندارم و دولتی هست فقط احتمالا ماما همراه بگیرم

من شهدا رفتم راضی بودم خدارشکر همچی خوب بود

سوال های مرتبط