شمام اول تابستون حنا میذارین دست و پای بچه هاتون

۶ پاسخ

بله اولین روز تابستون ،مامانم اصرار میکنه حتما بزار.من واسه بچه اولم گذاشته بودم.،این دومی رو موندم...

خیر

محرمه نباید بذاری

اره منم فردا میخوام بذارم واسش حنا

نه ما این رسم رو نداریم

چرا یعنی رسم است من واقعا نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان دوردونه ام🩵 مامان دوردونه ام🩵 ۱۵ ماهگی