۲ پاسخ

اره من دوشب رفتم دیدم گریه میکنه دیگ نرفتم

منکه دهنم سرویس کرده با سروصدا مشکل ندارها با شلوغی و گرماااااااا نمیتونه طاقت بیار من بیرون زیر بلندگو میخوابونمش بعد دیگه تا آخر روضه ایستاده ام

سوال های مرتبط

مامان ماهان 💙 مامان ماهان 💙 ۵ ماهگی