عزیزم بهش شربت منیزیم هیدروکساید بده یه مدت برا زخمش هم روغن زرد گاوی اگه داری بزن زود خوب میشه . دختر منم تا هشت ماهگی همیشه یبوست میشد با اون شربت دیگه از یبوست اینا خبری نیست . منیزیم بدنش کمه که یبوست میشه.
بچه ها رو نمیدونم ولی خودم اینطوریم
شقاق بهش میگن
چیزایی باید بخوره ک شکم کار میندازه
انجیر خشک با الو از شب قبل خیس کن صبح از صافی ردش کن ناشتا بخوره خیلی خوبهه
با این قطره چکونای بزرگ یک پر روغن زیتون بریز ته حلقش روشم اب بده بخوره اب رو اتیشه دکتر بهم گفت
بگردم عزیزم 😓 ببر دکتر
روغن گیلیسیرین در حد دو سی سی از مقعدش بردار انجام میده
بهش غذاهای روان مثل سوپ.آش رشته.هلو.بده.آب زیاد بده.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.