بچه ها رفتم دکتر ساعت پنج غروب آمپول آزاد سازی زد برام
عزیزم ضخامت روز ۹ پریودی چند بود دکتر بخاطر ضخامت استرادیول داده؟؟؟
آزادسازی روبزن حتما
من جات باشم هر ثانیه چون سونوت عالیه
خیلی خوبه
از همین امروز اقدام کن چون کم مونده آزاد بشن
سلام سنو ت خیلی خوبه آمپول آراد سازی بزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.