۶ پاسخ

بچه ها رفتم دکتر ساعت پنج غروب آمپول آزاد سازی زد برام

عزیزم ضخامت روز ۹ پریودی چند بود دکتر بخاطر ضخامت استرادیول داده؟؟؟

آزادسازی روبزن حتما

من جات باشم هر ثانیه چون سونوت عالیه

خیلی خوبه
از همین امروز اقدام کن چون کم مونده آزاد بشن

سلام سنو ت خیلی خوبه آمپول آراد سازی بزن

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه هفته پانزدهم بارداری