سلام اجی ها خوبین عکس سنو منو ببینید چطوره؟

تصویر
۴ پاسخ

سلام ۲ فولی مناسب باروری سمت چپ و راست دارید
ضخامتم خوبه
انشاله خیره

واسه بارداری عالیه ،منم همینطور بودم پنج تا غالب داشتم و چند روز به موعدمه ،آزادسازی دکتر بهت داده؟ یک روز درمیون سکس داشته باش

همه چیز خوبه

دارو خوردی؟
سه تا فولیکول غالب داری عالیه واسه بارداری ضخامتتم خوبه

سوال های مرتبط

ayhan ayhan قصد بارداری
یا زهرا 🥺❤️ یا زهرا 🥺❤️ قصد بارداری