سلام ۲ فولی مناسب باروری سمت چپ و راست دارید
ضخامتم خوبه
انشاله خیره
واسه بارداری عالیه ،منم همینطور بودم پنج تا غالب داشتم و چند روز به موعدمه ،آزادسازی دکتر بهت داده؟ یک روز درمیون سکس داشته باش
همه چیز خوبه
دارو خوردی؟
سه تا فولیکول غالب داری عالیه واسه بارداری ضخامتتم خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.