من ۱۶ هفته دقیق برم سونو مشخص میکنه جنسیتو؟🥹

۱۱ پاسخ

آره دقیق معلوم میشه ولی از 18 هفته دیگه هم آنومالی و هم جنسیت باهمه

منم وسوسه ام برم

آره مشخص میشه دیگه

اره من ۱۵ هفته و ۶ روز رفتم مشخض بود

سلام 🫶🏼🥰🙃

میخوام شروع دوبارمون رو با
۱۵ درصد تخفیف روی کلیه اجناس نوزادی شروع کنم

کلی لباس گوگولی نوزادی داریم تو کانال روبیکا

💚این تخفیف از فردا ۳۰ خرداد بمدت ۲ روز تا تاریخ ۱ تیر میباشد 💚

پس تا تموم نشده از این تخفیف استفاده کنید


ایدی کانال روبیکا @nini_heed44

شماره روبیکا ۰۹۰۱۹۶۱۵۹۲۳


❌❌❌


چون دیگه تمدید نمیشه 😬

ارههه

من هفته ۱۵ رفتم هم الحمد الله مشخص بود
و انومالی ۱۷ هفته و ۱ روز رفتم

۱۸هفته آنومالی انجام بدی دیگه دقیق مشخصه

اره ولی به نظرم سه هفته صبر کن‌دیگه برو انومالی

احتمالیه بعضی از دکترا حرفه ای هستن تشخیص میده بعضی ها نه 😁😁 تا آنومالی صبر کن

اره برو

سوال های مرتبط

مامان جَوونه یِ نارنج مامان جَوونه یِ نارنج هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فندق کوچولو ❤️ مامان فندق کوچولو ❤️ هفته پانزدهم بارداری