مامانای اراکی پیش کی رفتید سونو NT تو۱۳ هفته جنسیتو دقیق تشخیص داد

۵ پاسخ

من پیش ندا جعفری نوبت گرفتم فردا میخوام برم خیلی دقتش بالاست خیلی با حوصله انجام میده

من ۶ سال پیش ان تی رفتم پیش رستم پور فک کنم الان دیگه نیس
گفت بنظر میاد دختر باشه ک درست بود

فقط برو علائی رد خور نداره من بچه اراکم همه فامیلا میرن پیشش خطا هم نداشته

من ۱۲و۳ روز بود گفت شبیه دختر البته احتمال خطا هست

اره من

سوال های مرتبط

مامان گردو مامان گردو هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دوقلوها👧👧 مامان دوقلوها👧👧 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته هفدهم بارداری