سلام مامانای زیبا
شما ۱۲ هفته رفتید NT یا ۱۳ هفته؟

۱۶ پاسخ

سلام عزیزم
من یه گروه بارداری برای مادرای هفته پایین توی روبیکا زدم تا از تجربه های هم استفاده کنیم ، اگه دوست داشتی کنارمون باشی به آیدی من توی روبیکا پیام بده تا عضوت کنم
@F_gazmeh82

۱۲ هفته

۱۳ هفته رفتم جنسیتم گفت

۱۲هفته و ۲روز

من ۱۲ هفته و ۱ روز رفتم ولی دکتر سونو گفت ۱۲ هفته و ۵ روز اگه میرفتم جنسیت قطعی بهم میگفت.
البته دمش گرم هفته بعدش گفت بیا رایگان بهت جنسیت میگم.خداخیرش بده

من درست ۱۲ رفتم ولی ان تی گف ۱۲ هفته و ۴ روزی
دیر نرو احتمالش هست روزت زیاد باشه

برا من 13هفته نوبت داده

۱۳جنسیتم گف

۱۲ هفته و ۳ روز رفتم

۱۲ و۶ روز

۱۲هفته

۱۲ هفته ۲

۱۲هفته دوروز

۱۲هفته و ۳روز

۱۱ هفته ۶ روز رفتم

۱۲هفته ۴روز رفتم

سوال های مرتبط

مامان کارن و کایان🧿 مامان کارن و کایان🧿 ۱ ماهگی
مامان فندوق🌰 مامان فندوق🌰 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان تودلی👶💙 مامان تودلی👶💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ودوم بارداری