سلام عزیزم
من یه گروه بارداری برای مادرای هفته پایین توی روبیکا زدم تا از تجربه های هم استفاده کنیم ، اگه دوست داشتی کنارمون باشی به آیدی من توی روبیکا پیام بده تا عضوت کنم
@F_gazmeh82
۱۲ هفته
۱۳ هفته رفتم جنسیتم گفت
۱۲هفته و ۲روز
من ۱۲ هفته و ۱ روز رفتم ولی دکتر سونو گفت ۱۲ هفته و ۵ روز اگه میرفتم جنسیت قطعی بهم میگفت.
البته دمش گرم هفته بعدش گفت بیا رایگان بهت جنسیت میگم.خداخیرش بده
من درست ۱۲ رفتم ولی ان تی گف ۱۲ هفته و ۴ روزی
دیر نرو احتمالش هست روزت زیاد باشه
برا من 13هفته نوبت داده
۱۳جنسیتم گف
۱۲ هفته و ۳ روز رفتم
۱۲ و۶ روز
۱۲هفته
۱۲ هفته ۲
۱۲هفته دوروز
۱۲هفته و ۳روز
۱۱ هفته ۶ روز رفتم
۱۲هفته ۴روز رفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.