عدد NT = 2.9 در هفته ۱۳؟

۵ پاسخ

ببخشید خانما کجای سنواین عدد رومینویسه منم بدونم میشه بگیدممنون میشم؟

باید زیر ۲باشه.سلفری بده خیالت راحت بشه

من ۲.۷بود سیزده هفته سلفری دادم خداروشکر خوب بود

ازمایش خون غربالگریت چطور بوده؟ عدد انتی ب تنها نمیتونه نشونه سندرم باشه

احتمالا سلفری باید بدی

سوال های مرتبط

مامان عشق مامان عشق هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دوتا جوجه🐣🩵🐣 مامان دوتا جوجه🐣🩵🐣 ۱ ماهگی
مامان امید و پناه ❤️ مامان امید و پناه ❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان نیک👶🏻🩵🍼 مامان نیک👶🏻🩵🍼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان معجزه خدا🧿🐣 مامان معجزه خدا🧿🐣 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱ ماهگی
مامان هانا کوچولو🍼 مامان هانا کوچولو🍼 ۲ ماهگی
مامان نورا🩷 مامان نورا🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری