ببخشید خانما کجای سنواین عدد رومینویسه منم بدونم میشه بگیدممنون میشم؟
باید زیر ۲باشه.سلفری بده خیالت راحت بشه
من ۲.۷بود سیزده هفته سلفری دادم خداروشکر خوب بود
ازمایش خون غربالگریت چطور بوده؟ عدد انتی ب تنها نمیتونه نشونه سندرم باشه
احتمالا سلفری باید بدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.