NT چند تا چندهفتس؟؟؟
چند هفته رفتید جنسیت رو گفت ؟؟

۷ پاسخ

من 13 هفته و1روز رفتم جنسييتو گفت

۱۲هفته و ،۴ روز
اره گفت

۱۲هفته و ۵ روز رفتم ان تی ،گف احتمال زیاد پسره
۱۸ و ۱ روز رفتم آنومالی قطعی گفت پسره

چون دکتر سونو گفت من نمیتونم احتمال بدم چون شاید اون نباشه احتمال بدم بعد بگین چرا اشتباه کردین نمیگم تا انومالی من 18هفته جنسیت بهم گفتن

من داخل nt اصلا بهم نگفت تو انومالی بهم گفت

من ۱۲ هفته و ۴ بودم‌گفت پسره

از ۱۱ تا ۱۳ هفته و ۶ روز

سوال های مرتبط

مامان کارن و کایان🧿 مامان کارن و کایان🧿 ۱ ماهگی
مامان داداش‌ِ آجی آهو🩷💙 مامان داداش‌ِ آجی آهو🩷💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۳ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وهفتم بارداری