من چرا نمیزام 😐🤣
ببین این بچه ها چین از الان مارو گول میزنن😂
منم دیشب چنان انقباض گرفته بودم چندین ساعت میخاستم زنگ بزنم همسرم از سرکارش بیاد بریم بیمارستان میگفتم دیگ وقتشه بعد زرتی دیدم کم کم داره خوب میشه😂
دختر همین طور درد میگیره ول میکنه ولی پسر اگر درد بگیره ادامه دار میشه
فک کنم زوده هاااا😃
🤣🤣منم درد میگیره میگم ارهههه یس شروع شد😐۵ ثانیه نمیشه تموم میشه
حالا اگه میخواستی ۴۰هفتت پر بشه زارتی ۳۸ هفته دنیا میومد😅
موقع دردا ورزش کن
😂😂😂زوده هنوز بزار 39 هفتت پر شه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.