چرا نمیزام🤣هی دردم میکیره ولی ادامه دار نمیشه

۹ پاسخ

من چرا نمیزام 😐🤣

ببین این بچه ها چین از الان مارو ‌گول میزنن😂

منم دیشب چنان انقباض گرفته بودم چندین ساعت میخاستم زنگ بزنم همسرم از سرکارش بیاد بریم بیمارستان میگفتم دیگ وقتشه بعد زرتی دیدم کم کم داره خوب میشه😂

دختر همین طور درد میگیره ول می‌کنه ولی پسر اگر درد بگیره ادامه دار میشه

فک کنم زوده هاااا😃

🤣🤣منم درد میگیره میگم ارهههه یس شروع شد😐۵ ثانیه نمیشه تموم میشه

حالا اگه میخواستی ۴۰هفتت پر بشه زارتی ۳۸ هفته دنیا میومد😅

موقع دردا ورزش کن

😂😂😂زوده هنوز بزار 39 هفتت پر شه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۳ ماهگی
مامان حلما مامان حلما ۱۲ ماهگی
مامان هامین مامان هامین ۱۰ ماهگی
مامان تیام مامان تیام ۵ ماهگی
مامان Bebek مامان Bebek ۴ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۳ ماهگی
مامان مهرسانا مامان مهرسانا ۱ ماهگی
مامان یزدان مامان یزدان ۱ ماهگی
مامان آرتمیس🩷 مامان آرتمیس🩷 ۱۴ ماهگی