گهواره میزاد من نمیزام🥴🤷‍♀️🤣

۹ پاسخ

منم دهانه رحمم بسته اس کلت سر بچمم گفت نیموده پایین حالا من از صبح تا شب کار میکنم میاده روی پله خم راست

منم موندم جوش نزن عزیزهرکارمیکنم سربچه روی دهانه رحم نمیاد بالاس

بزا😂😂😂

منم موندم

دم نوش زعفرون بخور من بچه دومم فهمیدم خیلی راحت تر دهانه رحمم باز شد

دهانه رحمم بسته بعد این همه ورزش و فعالیت فک‌ کنم ۴۲ روهم رد میکنم

منم بچه اولم اینجوری بودم🤣🤣🤣🤣

😂😂گهواره خیلی عجله داره مال من یه هفته هست زده ایا بچه شما به دنیا امده نه بابا ولم کن هنوز زوده به خدا

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان مامان آرِن کپلی مامان مامان آرِن کپلی روزهای ابتدایی تولد
مامان دُخمَلِ نازَم💕 مامان دُخمَلِ نازَم💕 ۱۰ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان روزهای ابتدایی تولد
مامان نورا🎀🩷 مامان نورا🎀🩷 هفته سی‌ونهم بارداری