گهواره داره میزاد من نزاییدم چیکار کنم؟

تصویر
۱۶ پاسخ

دهنتت🤣🤣🤣

وایی خدا صبرت بد خواهر 😂😂

دقیقا مث من
الان شدم ۳۹ هفته و ۶ روز و هیچ خبری نیست 🫠🫠🫠🫠
کاش فردا دردام شروع شه

چرا سزارین نمیکنی خلاص بشی خو

🤣🤣🤣🤣

تحریک هم میکنن نوک سینه میگن ماساژ میدن من خودم سزارین بودم اینم سزارین تجربه طبیعی ندارم فقط اینا خوندم تو گهواره

پیاده روی کن بعد دیز بری هم خطر ناک یهو میبینی جنین مدفوع میکنه میخوره

پس چرا 🤣

وای.

😅😅😅

😅😂😂😂😂😂قشنگ بود جمله ت

عب ندارع 😂دس ت نیس که نینی تنبله 😂

منم ۲۱ خردادم و در همین وضعیت😁

چرا 😂😂

😂😂😂😂😂😂بچه اولته

😂😂😂😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان دُخمَلِ نازَم💕 مامان دُخمَلِ نازَم💕 ۱۰ ماهگی
مامان دلوین جونم مامان دلوین جونم ۱۲ ماهگی
مامان هامین مامان هامین ۱۰ ماهگی
مامان دلارام مامان دلارام ۱۳ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۱۳ ماهگی
مامان مانلی مامان مانلی ۱۳ ماهگی
مامان یزن مامان یزن ۱۲ ماهگی