۸ پاسخ

وای توروخدا نگییییید من همش امیدوارم ی هفته دیگه بزام🙄😬😁
بچه اولم ۴۰هفتهو ۴روز بدنیا اومد😪
نمیکشم واقعا بخوام اینقد بمونم

تا خودت دست به کار نشی نی نی نمیاد 😂😂
منم تا 41هم صبر کردم نیومد با رضایت خودم آمپول فشار زدم

و من😐

منم

منم چرا😄

بچه فهمیده این دنیا بدرد نمیخوره. مخصوصا ایران. دوس نداره بیاد.

😂😂😂 میدونه جنگه نمیخواد بیاد

الهی بگردم 😂🤭

سوال های مرتبط

مامان هامین مامان هامین ۱۰ ماهگی