۴ پاسخ

تست دادی گلم خارج رحمی که از اول درد نداره هفته ۷و۸درد شروع میشه من خودم ماه قبل خارج رحمی شدم مثل بارداری فرقش آنکه ساک بارداری به جای رحم تو لوله هاست ولکه بینی قهوه‌ای هم در هفته ششم شروع میشه تستم مثبت میشه تو فعلا تست بده اگر مثبت شد برو آزمایش من آزمایشه۱۰۰بود هفته پنجم دکتر همون لحظه گفت امکان خارج رحمی است دیگه رفتم سنو واژینال معلوم شد

نه جانم خارج رحمی خونریزی و درد غیرقابل تحمل داره

انشالله بارداری سالم داشته باشی این حرفا چیه

منم اون جوری هستم

سوال های مرتبط