۳ پاسخ

ای عزیزمممممم خدا حفظش کنه میشه برا منم دعا کنی؟
سقط داشتم اولین سقط بود دکتر گفت 6ماه دیگه اقدام کن ولی اکثرا بعد سه ماه اقدام میکنن نمی‌دونم چرا

چه پیرهن قشنگی داره 🩷

😍😍😍😍😍😍😍😍

سوال های مرتبط

مامان تیامیس مامان تیامیس ۴ ماهگی
مامان آقاأیمَن مامان آقاأیمَن ۲ ماهگی