نسکافه در شیردهی

شیردهی کولیک رفلاکس

۳ پاسخ

من همیشه قهوه مخورم

بچه رو بی خواب میکنه هم خودت اذیت میشی هم بچه خسته میشه

میگن بچه رو بیخاب میکنه هم نسکافه هم قهوه😫😫بشدت نیازمندمممم

سوال های مرتبط

مامان 💙آریا💙 مامان 💙آریا💙 ۱۱ ماهگی
مامان تیامیس مامان تیامیس ۴ ماهگی
مامان آقاأیمَن مامان آقاأیمَن ۲ ماهگی