من سه تا بچه دارم . برای هیچ کدوم هم تو بهداشت پرونده باز نکردم. واکسیناسیون هم انستیتو پاستور انجام می دادم که متاسفانه دیگه نیست
این طرح کمک به مادر باردار میتونی استفاده کنی
از بدو تولد تا ۲ سال ۲ تومن دریافت میکنی برای پوشک یا شیر خشک
اره لازمه
من رفتم وتشکیل پرونده انجام دادم.هر ماه وزنم رو میگیره و فشار واینا وقرص ویتامین میده.گفت دو هفته دیگه میری کلاس آمادگی زایمان گفتمش زایمان سزارین میخوام من گفت برای پرونده لازمه بری.
واسه منم سواله !!؟؟؟ چون اصلا نرفتم
اره عزیزم
چون بعدا سر واکسنا و ازمایش کف پا اذیتت میکنن
لازمه ولی به نظرم هفته های آخر برو من از الان رفتم انقدر زنگ میزنن که برم پیششون آزمایش و فلان بدم با این که من همه آزمایش هایی که گفتند دارم میگن باید دوباره بری خیلی اذیتت میکنن
من رفتم برای بعد بدنیا اومدن خوبه.ولی انقدر دستگاه مزخرفی داشت برای صدای قلب که استرس انداخت ب جونم رفتم دوباره سونو ببینم بچه سالمه یا نه.دیگ بخوام برم نمیزارم بخواد صدا قلب بشنوه
نه ، بعد از زایمان برای واکسن های بچه ات برو
مگر اینکه بخوای تو بارداری کزاز بزنی
اره میگن لازمه
اره عزیزم واسه واکسن بچه لازمه
بله گلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.