۱۶ پاسخ

من سه هفته پیش گرفتم از شهرستان
دکتر برام نوشته بود با تکمیلی مجانی بهم دادن
اهواز گیرم نیومد

اکتوژست کم یابه فرتیژست که هست

من ۳ بسته دارم استفاده نشده 😐

نه من چند روز پیش گرفتم چهل تا با بیمه تامین اجتماعی شد 560

من با بیمه گرفتم ۷۵ تومن بقیشو بیمه داد

خانمای اهوازی مگه شما کدوم داروخونه هارو میرید که ایقد گرون میدن ؟؟

آره گرون شده خوب گیر نمیاد

اوه چقد گرون شده
من هفته ی پیش گرفتم ۱۵ تاشو اکتوژست ۳۹۰ تومن یعنی گرون شده ایکاش اون موقعه چند تا میگرفتم☹️

قربونش برم بیمه رو...چیزایی ک میدونه قیمت بالا میشه رو گردن نمیگیره🤣🤣🤣

بیشتر از آزاد هم گرفت

اره عزیزم منم یک هفته ای درگیرش بودم پیدا نکردم
2 شب پیش پیدا کردم چندتا دونه بهم داد بدون کارتن، آزاد حساب کرد

دکتر من گفت تا ۳۶ هفته استفاده کن

ربطی نداره که🙄
کمیابه ولی دکتر نوشته باشه با بیمه باید حساب کنه

اره منم دوشب پیش رفتم،فقط ۱۰ تا بهم دادن و ۸۵۰ ازم گرفتن و گفتن ازاد بیمه قبول نکردن

من از ۳۶ هفته دیگه نزدم با آسپرین قطعش کردم

برای چی دیگه استفاده میکنی تو زایمان ازیت میشی

سوال های مرتبط