۲ پاسخ

من باهمین قرص مولتی های ارزون چاق شدم 😅 کلا مولتی چاق میکنه اما به مرور فک کنم تو۶ ماه از ۵۴شدم۶۲ دیگه نخوردم چون میخام ثابت بمونم اگ کم کردم باز شروع میکنم

من یکی داشتم ولی گم کردمش اسمشو
ولی خب سمنو یا همون تجگی خودمون چاق کنندس
سویق مخصوص چاقی هم هست

سوال های مرتبط

مامان گلابی🍐 مامان گلابی🍐 ۳ سالگی