۷ پاسخ

اره هر کاری میکنیم آروغ نمیزنه

اروغو بگیر حتما چون کولیک و رفلاکس میگیره

پسر من ۱ ساعتم داشته باشم نمیزنه
باید بزارم رو شونه هام پشتشو بزنم حتما

سعی کن آروغشو بگیری ، کم کم دستت میاد که تو چه حالتی آروغ بهتر میزنه، اگه آروغ نزنه دلدرد میشه گناه داره

میزنه حتی شده نیم ساعت ولی باید بزنه

من میزد ولی دیر میزد

تو ماه اول فکر کنم همشون همینجوری باشن

سوال های مرتبط