دقیقا الان یسریا میان میگن سزارین کن من ک سزارین کردم راحتم 😐
من ماما خصوصی گرفتم
خیلی کمک کرد خودش بخیه زد
کل زایمانم دو ساعت طول کشید
دردش برام زیاد بود سخت
من دو هفته آخر روزی دو ساعت پیاده روی میکردم، دمنوش و شربت خاکشیر هم میخوردم
روز زایمان دردام ضعیف بود تو خونه دوش گرفتم و ورزش کردم بعد رفتم بیمارستان دکتر گفت خداروشکر ۳/۵-۴ سانت باز شدی بدون اینکه درد شدیدی داشته باشم
اونجا ولی امپول فشار زدن و دردا هی شدید و شدیدتر شد و بعد ۴ ساعت بچه م به دنیا اومد.
دردش سخت هست ولی راستش بعد از یه مدت یادت میره چه جوری بود، یه دوره آنلاین زایمان شرکت کرده بودم تکنیک تنفسی که یاد گرفتم خیلی توی تحمل دردا کمکم کرد
بعد زایمان هم درد خاصی نداری (البته مسکن هم میدن تا چند روز) فقط مدت طولانی رو بخیه ها نشین یه وری بشین یا تیوب بذار زیرت بعد چند روز خوب جوش میخوره و بخیه ها میفته . برش واژن اونجوری که مردم فکر میکنن وحشتناک نیس مثل یه زخم کوچیک نیم سانتیه
من بدون ورزش فقط با پیاده روی روز یک بار خودش باز شد دهانه رحم
دردش هم قابل تحمل بود اینقدر درد نداشت که بخوام گریه کنم یا سرصدا کنم
بعد زایمان هم هیچ دردی نداشتم اوکی اوکی بودم بخیه هم ۵تا خوردم جذبی بود سر یک هفته جذب شد خودش رفت
روزی ک مرخص شدم خودم میتونستم همه کار بکنم
دردش خیلی زیاده ، بعدشم تا چند روز کوفتگی شدید تو قسمت پاها و لگن هست ، ورزشم پیاده روی ، سجده و ورزش گربه رو انجام میدادم ، حین دردا هم که اسکوات میزدم تو زایشگاه
سنم هم کم بود ۱۶ سالم بود ولی الان بد از هفت سال باردارم نمیدونم چرا ولی یکم ترس واسترس دارم
من که بدون بی حسی دردش رو تونستم تحمل کنم البته من تحمل دردم بالا بود دیگه بستگی به بدن هرکی داره بعد زایمان هم اصلا درد نداشتم و ورزش هم نکرده بودم و بخیه هم نخوردم😂😂😂
من داخل خونه بدون هیچ درد کیسه آبم پاره شد رفتم بیمارستان بهم امپول فشار زد بد از دوساعت درد گرفتم از اولین درد تا آخرین دردم یک ساعت هم نشد خوب بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.