۲ پاسخ

من تجربه کردم
درد توی کمر و لگن و زیر دلت طول زایمان نداری ولی انقباض رو کاملا حس میکنی
فقط موقع به دنیا اومدن بچه درد داری

زایمان طبیعی بدون درد مگ میشه عزیرم

سوال های مرتبط