۷ پاسخ

عزیزم خیالت راحت بخور منم خیلی مصرف برنج و نون دارم اما ازمایش قندم پایین بود
مگه اول بارداری ازمایش ندادی؟

طاقت بیار نخور اینطور بهتره و خیالت از جواب آزمایشت راحته. بعد آزمایش بگیر بخور عزیزم

نخور چون اگه بعد آزمایش طوری بشه هی فکر می‌کنی بخاطر اون بوده .

میتونی الان بخوری چون تو باید ۸ ساعت ناشتا باشی همون ۱۲ شب ب بعد نخوری کافیه

منی که قند دارم چیی🥺
با حسرت فقط نگاه میکنم به عکس و فیلما😂

برو بخور بابااا خودتو عذاب نده اینجوری که بدتره
من شبی که میخواستم برم ازمایش قند هم کیک خوردم هم نوشابه هیچ تاثیری هم نداشت
قند ناشتام ۸۵ بود

فردا بعد ازمایشت بخربخور

سوال های مرتبط

مامان دلوین🩷👶🏻 مامان دلوین🩷👶🏻 روزهای ابتدایی تولد