۶ پاسخ

منم مثل شما عاشقشم🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

کم بخور عزیزم

باید یه جوری تنظیمش کنی

دقیقا مثل منی. من از چیزشیرین بدم میامد از اول فقط ترش اینا. الان چند وقته مربا میخورم. کیک هوس میکنم میگم پاشم براخودم درست کنم. خیلی دلم میکشه

منم از شش ماهگی عاشق چیزای شیرین شدم قبلش شور دوس داشتم

کمتر بخور چون الان داخل هفت ماه که هستی ممکنه زود قندت بره بالا منم خوردم الان قندم‌زده بالا تو رژیمم

سوال های مرتبط

مامان شاهان
🥹💙 مامان شاهان 🥹💙 روزهای ابتدایی تولد