۵ پاسخ

بازی میکنه عزیزم نگران نباش اگه خوشحاله جیغ میزنه

داداششو میبینه جیغ میکشه😂البته پسرم یادش داد
از بس بازی هیجانی باهاش کرده

جیغ زدن اگه با گریه نیست طبیعیه .دارن یاد میگیرن حرف بزنن
پسر منم چنروز فقطططط جیغ میزد
چنروز پیش تا دیروزم فقط یه صدای مث ناله از خودش درمیاورد و میگفت اووممممم اووممممم. میگفتم جون مادرت جیغ بزن از این صدا خیلی بهتره 😑😑😂😂

احتمالا داره دندون در‌میاره‌که‌ جیغ میکشه و‌کم‌میخوابه

دختر من یه هفتس همش جیغ میزنه

سوال های مرتبط

مامان ماه قشنگم 🎀🌙 مامان ماه قشنگم 🎀🌙 ۶ ماهگی
مامان هلنا و تودلی🫀 مامان هلنا و تودلی🫀 ۱۷ ماهگی
مامان کوچولو💙 مامان کوچولو💙 ۱ سالگی