۹ پاسخ

درد یا تهوع داشتی ؟

سونو بیمارستان خطا داره

سونو ها دقیق نیستن نگران نباش

ولشون کن من روز زایمانم صب رفتم سونو گفتن 2600شب زایمان کردم 3300بود😂😂

میگن برای وزن بچه و طول سرویکس سعی کنید یک جا برید

سزارینی گلم ؟

کم نشده سونو ها دقیق تیستن ک تخمینیه

سونو ها دقیق نیست

بمن میگفتن نهایت بچت ۲۷۰۰دنیا میاد سرش کوچیکه و…..
۳کیلو دنیا اومد سرشم نرمال بود

سوال های مرتبط