فکر نکنم لازم باشه
سوال منم هست 🙂
من میخوام بگیرم، سر پسرم اولاش شیرم تا راه بیوفته خیلی طول کشید پسرم زردی خفیف گرفت شیرخشک دادم زود خوب شد سر دومی میخوام گیگوز بگیرم سبک ترین شیرخشکه یزره با سرنگ بریزم دهنش زردی نگیره
اره بگیر ممکنه شیر نداشته باشی روز اول
نه بابا لازم نیست .همون بیمارستان داروخانه داره .شوهرت میره میگیره دیگه
ن لازم نیست لازم باشه هم خودشون دارن
هم داروخانه هست همونجا دیگه
اما شیشه ببر شاید سینتو نگیره شیرتو بریزی داخلش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.