ب من گفتن ۳۰ روز کاری ۹ خرداد ازمایش دادم ده روز بعد جوابش اومد
چجوریه واسه بعضیا ۵ روزه ۱۰ روزه حاضر میشه واسه من ۴۰ روز طول کشید اول گفتن ۳۰ روزه بعد تماس گرفتم گفت ۳۰ روز کاری
من ۱۹خرداد آزمایش دادم جوابدهی نوشته ۱۷تیرماه
قربونت ایشالا مال شما هم سالم سالم هست عزیزم
۱۰ روزه اومد جوابش و اکی بود. هزینش ۱۳تومن
عزیزم منم فردا باید برم آزمایش سل فری بدم ،میشه بگید چقدر هزینه کردید
شما چرا آزمایش دادید؟
من دادم گفتن دوهفته
من تهران دادم ازمایش بی واسطه بود ۵ روزه اومد
گفتن ۳ هفته
سلام من 20فروردین آزمایش دادم 20اردیبهشت اومد
10 روزه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.