اگه ا شیرینی و کیک های بیرون استفاده کنیم ضرر داره؟ز

۶ پاسخ

نه بابا سخت نگیر به خودت عزیزم

هر چیزی زیادیش بده
ولی ب حدش نه بخور

من هرروز ی کیک و ابمیوه میخورم😂

میگن چون تخم مرغ خام استفاده میکنن داخل کیک ضرر داره

در حد هوس نه

درکل تو حاملگی نباید زیاد چیزای شیرین بخوری خدانکرده قند بارداری میگیری

سوال های مرتبط

مامان دخترم💗😚 مامان دخترم💗😚 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 🩵    💞 🩷 مامان 🩵 💞 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری