خانوما شیرینی خامه ای ضرر داره بخوریم؟؟؟

۷ پاسخ

نه نوش

نه عزیزم هر چیزیو به اندازه بخوری ضرر نداره

قند میگیری

بنظرم نخور چون بالا میاریش🤣 من روزی تا نیم کیلو میخوردم قبلا هفته ۸ یکی خوردم امان امان

یکی بخور. بیشتر بخاطره اینکه تو خامش تخم مرغ خام میریزن

ضرر پزشکی نداره اما ارزش غذاییشم صفر هست.
هیچی نداره.. فقط کالری بیخود

من که چندبار خوردم اوایل بعد فهمیدم زیادیش خوب نی 😂

سوال های مرتبط

مامان قندمامان❤️ مامان قندمامان❤️ ۶ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته هفتم بارداری
مامان آریشاه👶🏻🩵 مامان آریشاه👶🏻🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نخود مامان مامان نخود مامان هفته بیستم بارداری
مامان نفسم مامان نفسم ۳ ماهگی
مامان آویناومهراد مامان آویناومهراد ۷ ماهگی