نه مشکلی نداره اما کم بخور قند بارداری نگیری
نه اشکالی نداره فقط میگن مواد قندی زیاد مصرف نکنید اتفاقا من هم امروز هوس کردم خوردم😅
ن عزیزم راحت باش بیشتر از من که نمیخوای بخوری شیرینی فروشیو آورده بودم خونه از بس شیرینی خامه ای میخوردم
زیاد حساس نباش .بخور نوش جونت عزیزم
بخور عزیزم نوش جونت فقط قند زیاد مصرف نکن ک دیابت بارداری نگیری
نهههه عزیزممممم اشکاااال نددااارررره
همه چی میتونی بخوری بخورم نخورم معنایی نداره مگر اون چند قلم غیرمجاز پثل زرشک و زعفرون و کنجدو ... کلا هر چیزی زیادیش خوب نیس
ای بابا بخور چمشکلی
خوردن هیچ خوراکی مشکلی ایجاد نميکنه
چ مشکلی میخواد پیش بیاد آخه🤨
عزیزم چه مشکلی پیش بیاد😑
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.