شیرینی نارنجک بخورم یا نع هوس کردم
چون میگن خامه بده🙄

۱۰ پاسخ

خامه بد نیست فقط باید کنترل شده مصرف کرد چون منجر به دیابت بارداری میشه.
و اگه ویار داشته باشی خامه بخاطر اینکه هم‌چربه هم شیرینه حالت تهوعت رو زیاد میکنه برای من که اینجوری اگه بخورم میمرم

عزیزم بخور همه اینا که میگن نخور و فلان گوش نده. همه ب منم میگن اینو نخور اونو نخور. من میگم باشه ولی همه چی میخورم. بخور کم بخور لازم نیست که اصلا نخوری.

من نمیدونستم باردارم بشدت هوس نارنجک کرده بودم شوهرم خرید یه جعبه رو خودم به تنهایی خوردم😐😂

نگو دل منم کشید

ای وای خواهر 🤦‍♀️
من الان فهمیدم نارنجک میخام😐😖😂😂😂

واا من انقد خوردم

فقط خداروشکرررر ک هنوز هوس نکردم وگرنه من به یکی دوتاش راضی نیستم باید یه کیلو بخورم🤣

من که خوردم دو سه بار

در حد رفع هوس مشکلی نداره

یکی در حد هوس بخور

سوال های مرتبط

مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 ۴ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه هفته بیست‌وپنجم بارداری
حمیرا حمیرا قصد بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وچهارم بارداری