خانوما ماهی واقعا ضرر داره بخوریم؟

۹ پاسخ

والا من باردار بودم دکتر میگف هر یکی دو هفته ماهی بخور
دیگه نگف چه ماهی البته

عزیزم ماهی قزل الا خوبه امااونم دوباردرهفته نهایت چون جیوه داره زیادش خوب نیست

ماهی بسته به نوع ماهی داره که چه نوعی یاشه
و باید کاملا پخته باشه

من ماهی تن ماهی فست فود میخورم
گاهی اشکال نداره بخور بابا
اتفاقا من خیلی هوس میکنم

دوستان من ده روز یازده روزمونده تا پریودیم درد دارم سمت چپ و زیرشکمم درده چرا.
تو اقدامم هستم

تن ماهی هم خوب نیست

ماهی سالمون و قزل الا خوبه

اره چون جیوه داره فقط قزل آلا میتونی مصرف کنی

ماهی کوچک و متوسط خوبه
خیلی بزرگ جیوه اش بالاست خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان سایه مامان سایه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان معصومه مامان معصومه هفته بیستم بارداری
مامان گل پسر💙👶 مامان گل پسر💙👶 هفته بیستم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندق کوچولو 😍 مامان فندق کوچولو 😍 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مهوا خانوم مامان مهوا خانوم هفته چهلم بارداری
مامان سلین🥹😍 مامان سلین🥹😍 هفته بیست‌وپنجم بارداری