والا من تو دوتا بارداریم همه مدل ماهی خوردم
از هرچیزی متعادل بخوری موردی نداره
من انقدر خوردممم
از قزل و سالمون حالم بهم میخوره بوی گند میده تنها ماهی که میتونم بخورم سفیده
ن ماهی عالیه
نه عزیزم منم میخورم از دکترم پرسیدم گفت هر دو سه هفته یکبار اشکالی نداره
نه منم میخورم فقط قشنگ بیاد پخته یا سرخ بشه خام نباشه
نه خانواده ما خیلییییییییی میخورن
اره
قزل و سالمون فقط بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.