۴ پاسخ

اره حتمابگو

اگ باردار نباشی از کم خونیه
علایم ات چیه؟

آره حتما بگو ، تو بارداری آدم کم خون میشه ، به من دارو داد بهتر شدم خیلی سرم گیج میرفت

علائم بارداریم هست ولی باز به دکترت بگو

سوال های مرتبط