اره من اسید معده و معده درد داشتم دکتر برام نوشت
اره من میکروب معده داشتم میخوردم حتی دکترم گفت هروقت معدت درد گرفت بخور
فاموتیدین برای زن باردار نیست اگر معده درد داری یا سوزش ادی ژل بخور
دکترم خودش گفت بخورم من من فکر میکردم تاثیرنداشته باشه
اره بهتر میشدم
دکتربه من فاموتیدین ۴۰داد شبها بعد شام بخور خیلی خوبه
دکتر ب من پنتوپرازول ۴۰ داد
من مصرف کردم
کلا قرص بده نخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.