چرا همش حس،میکنم زیر نافم حباب میترکه

۷ پاسخ

نینیه دیگ😍الان اینو داشتم می‌نوشتم نینی منم یکی قشنگ زد😂

ااا منم همچین حسی دارم.همش میگفتم نفخهههه🤣🤣🤣🤣
اما سرویس میرم میشینم گاهی خود نافم نبض میزنه.اون ینی نی نیه؟
اخه من جفتم قدامیه.همش میگم حالا حالاها حس نمیکنمممم

چون حرکت بچست گلم منم چند روزه دارم حس میکنم همش 😍🥰

مبارکه😄😍 حسش کردی نینیتو

حرکت نی نیه

احتمالا حرکتشه

احتمال زیاد حرکات نینی باشه😍

سوال های مرتبط

مامان شکلات🩵💙 مامان شکلات🩵💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری