چرا امشب حس میکنم تو دلم یه چی داره میترکه مثل حباب از چیه کاافم کرده

۷ پاسخ

کوچولوته

حرکات نینیع

نی نیه

مامانی کلافه نشو قراره از این ب بعد بیشترهم بشه🥰

نی نی کوجولوعه اووووووون من یه بار داشتم شیرینی میخوردم تودلم دوتا حباب ترکید انقد خوشحال شدم اشکم دراومده بود

نی‌نیه

خب حرکات جنین

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۵ ماهگی
مامان دیاکو مامان دیاکو هفته بیستم بارداری