از صبحی دوباره حس میکنم یه حباب بزرگ میترکه تو دلم بچه است یا نفخه ؟؟؟؟؟؟

۸ پاسخ

من از دیروز دوبار حس کردم داخل شکمم قلقلک شد یه لحظه نمیدونم چیه 😅

بچسسس

این حباب ترکیدنه بچست

بچه جونه

نی نیه عشقم
یادمه منم ۲۰ هفته به بعد حس حباب ترکیدن داشتم

بچه هس

بچه س عزیزم

نفخه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دیاکو مامان دیاکو هفته بیستم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی ۵ ماهگی