طبق تاپیک قبل برای جفتم

تصویر
۵ پاسخ

ببین جفتت ک زده خلفی راجبه سرویکستم چیزی ننوشته حالا اگه خیلیی کنجکاوی یا دردی لکی چیزی داری خدایی نکرده هم برم ی سنو واژینال بده در غیر این صورت لازم نیس اگه دکترت نگفته

تصویر

صفحه بعدیشم بزار

اره رفته بالا اگه پایین بود بت میگفت

اگه پایین باشه دکترت خودش میگه

جفتت رو زده خلفی،چیزی درباره ی جفت پایین و اینا من نفهمیدم نوشته باشه

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نیهان مامان نیهان هفته سی‌وششم بارداری
مامان ماهلین🩷 مامان ماهلین🩷 ۳ ماهگی