سردی سالاد میگیره منم میریزم
منم نعنا میریزم
نخوری بهتره
من دوروز اول انتقالم خیلی ببخشید اسهال گرفتم دو سه مشت نعنا از حیاطمون خوردم زود هم خوب شدم مشکلی نداره بخور نوش جونت
من میریزم تو دوغم نعنا میریزم عرق نعنا هم دکترم گفت دلدرد کردی بخور اشکالی نداره زیاده روی تو هرچیزی خطرداره
من نمیخورم
منکه میخورم توی سالاد و ماست خیار ..خوبه نه بابا چیزی نمیشه با بگذره نعناع که
ن موردی نداره
نه عزیزم اشکال نداره
نعنا خوب نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.