۷ هفته ب بعد تشکیل میشه
آخه گفت ک ظاهر رویانی جنین مشخص نیست
تا ۹وقت هس
استرس ممنوع
دلستر
موز
خرما بخور
من ۶ هفته و ۱ روز تشکیل شده بود
اره من ۶ هفته تشکیل نشده بود تو ۸ هفته رفتم تشکیل شده بود
من شش هفته سه روز بودم رفتم تشکیل شده بود
۵هفتع۴روز رفتم فقط ساک دید دوهفته بعدش رفتم خداروشکر همه چیز خوب بود دکتر صدای قلبشم برام گذاشت
اره من رفتم گفت تشکیل نشده ۲هفته بعد رفتم خداروشکر همه چی خوب بود
اره من
توی ۶ هفته رفتم سونو هم واژینال هم شکمی تشکیل نشده بود
نزدیک ۹ هفته رفتم تشکیل شده بود
من رفتم تشکیل شده بود
رفتم سونو گفت فقط کیسه زرد و تشکیل شده و قلب تشکیل نشده هفتهی بد گفت بیا دوباره
من رفتم تشکیل نشده بود
۶ خیلی زوده عزیزم خصوصا تو سونو شکمی معمولا مشخص نمیشه قلب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.