منم پارسال باردار بودم بارداری خیلییی بدی داشتم اوضاع روحیم صفر بود افسرده شدم خانواده شوهرم خیلی اذیت کردن ولی الان دخترم خیلی آرومه همه میگن تو حاملگی این همه بد اخلاق بودی گریه میکردی این چرا آنقدر ارومه
وای من کارهرروزم گریس گریه نکنم گلودرد میگیرم از بغض
نه گریه کن اون ناراحتی و غصه بدتره
گریه کن سبک شی شاید
من زیاد گریه میکردم زار میزدم ناراحت بودم بچم یه بیش فعال عصبیه
سر این هم سه باره درحد مرگ گریه کردم و با این شوهری که دارم قطعا ازین گریه ها زیاد دارم تاثیر بدی داره
مال هورمون های بدنته ولی سعی کن خودتو هرجوری شده ارومکنی
🥺🥺🥺
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.