من ی مشکل خانوادگی برام پیش اومده
همش گریه ام میگیره چیکار کنم گریه نکنم؟

۹ پاسخ

مگه احمقی زندگی ادامه داره پاشو آهنگتو بزار به خودت برس برا خودت شاد باش یبار بیشتر زندگی نمیکنی دختر جون اینم من خودم بگم منم همین بودم عاقل شدم😂

هرمونات بهم ریخته عزیزم منم منتظرم بهم بگن تو گریه کنم دیگع مشکلی پیش بیاد که کنترلش سخت تره اما سعی کن خودتو با چیزایی مثل مدیتیشن ‌پیاده روی و خوندن کتاب سرگرم کنی

من وقتایی که گریم میگیره یه دل سیر گریه میکنم بعدش آروم میشم دیگه گریه نمیکنم

منم مشکل برا خانوادمون پیش اومده خیلی داغونم آخ از دلمممم

وقتی غم داری گریه کنی تخلیه میشی.اگر میخوای گریه نکنی باید غمت رو از بین ببری.اگر نمیتونی جلو گریه‌ت رو بگیری یه روضه بذار دل سیر گریه کن.اشک بر امام حسین اشک گرمه و اذیتت نمیکنه

گریه کن خالی میشی

منم همینطوریم تا زنگ میزنن گریه میکنم فک نکنم جیزی بشه انشاءالله ک بخیر میگذره عزیزم

خودتو بزن به بیخیالی و مدیتیشن انجام بده برو یه جای اروم‌و ساکت و چند ثانیه بشین دم‌و باز دم‌انجام بده و به هیچی فکر نکن و فقط تمرکزتو بزار رو نفس کشیدنت

جلو گریه رو مگ میشع گرفت

سوال های مرتبط

مامان دُخملی🩷💚 مامان دُخملی🩷💚 ۶ ماهگی
مامان پسرم 💙👼💙 مامان پسرم 💙👼💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان توت فرنگی 🍓🤱🏼👼🏻 مامان توت فرنگی 🍓🤱🏼👼🏻 هفته بیست‌وهفتم بارداری